Medela Purelan Tepelzalf

Een tube bevat 7 gram. Dun uitsmeren!
  • 100% wolvet/lanoline
  • Hypo-allergeen, vrij van geur- en kleurstoffen
  • Dun smeren

Medela PureLan Tepelzalf

PureLan 100 tepelcrème

De Medela PureLan 100 klovencrème met pure lanoline verzacht bij kloven of droge tepels en geeft een extra beschermlaag op pijnlijke of geïrriteerde tepels tijdens de zwangerschap en de borstvoedingsperiode.

PureLan 100 pure lanolinebescherming

De tepelcrème van Medela verzacht tepelpijn en beschermt de tepels met zuivere lanoline tijdens de zwangerschap en de borstvoedingsperiode. De crème is dermatologisch getest, hypoallergeen en vrij van geur- en kleurstoffen.
PureLan 100 van Medela helpt bij het herstellen van de vochtbalans en geeft een beschermlaagje op je huid die tijdens deze periode zoveel te verduren heeft. Door PureLan 100 regelmatig dun aan te brengen, kun je je tepels en de omliggende huid op de meest natuurlijke manier verzachten en hydrateren, zodat je langer op een comfortabele manier borstvoeding kunt geven.

Voordelen van de PureLan 100 tepelcrème

• De PureLan 100 tepelverzorging van Medela herstelt de natuurlijke huidvetbalans
  • PureLan bevat 100% wolvet, dat lanoline wordt genoemd. De crème is hypoallergeen en volledig vrij van kunstmatige toevoegingen en conserveringsmiddelen. Je hoeft het niet te verwijderen voor de borstvoeding.
  • Je kunt de crème ook gebruiken voor je lippen of neus, en op droge plekken op de huid van je baby.
  • Verzacht en beschermt gevoelige of droge tepels
  • Gemakkelijk uit te smeren; aanbrengen zonder geknoei

Overleg bij aanhoudende pijn of kloofjes altijd met de lactatiekundige om eventuele problemen en oplossingen te bespreken.