Niet tevreden?

In gesprek

Borstvoedingspraktijk Voor jou spant zich in om jou zo goed en zo fijn mogelijk te helpen bij je vragen of uitdagingen op het gebied van borstvoeding. Ondanks deze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze hulp. Graag horen we van jou wanneer dit het geval is! Borstvoedingspraktijk Voor jou staat altijd open voor feedback en verbeterpunten. Samen kunnen we vervolgens in gesprek om te kijken hoe we beiden weer met een fijn gevoel verder kunnen.

Klacht indienen

Mocht je je ondanks een aanvullend gesprek niet gehoord voelen, of is de uitkomst onbevredigend, dan kun je een klacht indienen bij de Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen (NVL). Via de vereniging wordt een klachtenprocedure opgestart. Meer informatie vind je op hun website.

Ook is de praktijk aangesloten bij Klachtenportaal ZORG. Iedere zorgaanbieder is verplicht een klachtenregeling te hebben die voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz). Het Klachtenportaal ZORG is een onafhankelijke organisatie, waar je ook een klachtenprocedure kunt starten.

EnquĂȘte invullen

Laat ons weten wat je van onze dienstverlening vindt! Borstvoedingspraktijk Voor jou is erg benieuwd naar jouw mening.